mandag 4. juni 2007

Rupinders jobbsøknad

Rupinder Kaur

Konowsgate 8

0192 Oslo 04. Juni 2021

E-post. rupinder_1274@hotmail.com

Telefon: 22 61 69 20



Rikshospitalet

Sognsvannveien 20

0027 Oslo




SØKNAD PÅ STILLING SOM ALLMENNMEDISIN LEGE

Jeg viser til annonse i Aftenposten 31. mai 2021, og søker med dette den ledige stillingen som allmennmedisin lege på Rikshospitalet.


Jeg er en 29 år gammel kvinne som nettopp har avsluttet sine medisinstudier på universitetet i Oslo. Jeg har studert allmennmedisin på universitetet i Oslo de siste 6-7 årene og har spesialisert meg innenfor øre-nese-hals sykdommer. Samtidig har jeg også vært praktiserende lege på Ullevål sykehus det siste året.


Jeg har god erfaring innenfor arbeid som inkluderer mye samarbeid mellom kollegaer og samtaler med pasienter. Tidligere i livet har jeg jobbet som butikkmedarbeider(sammen med studiene), sekretær, lærer på en barneskole og lege på Ullevål sykehus. Der lærte jeg mye om hvordan man samarbeider godt med andre mennesker. Jeg lærte også om å takle flere ting samtidig og likevel yte så god service som mulig.


Som person er jeg veldig samarbeidsvillig, og har lett for å komme i kontakt med mennesker. Jeg liker utfordringer og å arbeide selvstendig, samtidig som jeg er pålitelig og utadvendt. Jeg lar meg ikke påvirke av stress.


Grunnen til at jeg søker denne stillingen hos dere er at jeg har lyst til å få mer erfaring i arbeidslivet. Jeg har lyst til å fortsette med å jobbe som lege for en lengre periode. Samtidig finner jeg det å gi god service til mennesker ganske interessant. Jeg søker på stillingen som allmennmedisin lege hos dere fordi den vil gi meg muligheter til varierte og interessante arbeidsoppgaver. Jeg mener selv jeg har god bakgrunn som passer godt til stillingen, og at jeg har mye positivt å tilføre sykehuset.


Om jeg skulle bli tilbudt stillingen kan jeg tiltre i løpet av 3 uker. Jeg møter gjerne til intervju på kort varsel.


Med vennlig hilsen

Rupinder Kaur


Vedlegg: CV




(har ikke sett gjennom, men retter og finpusser når den skal leveres endelig).

Ingen kommentarer: