onsdag 6. juni 2007

Afshans jobbsøknad

Afshan Ali
Konowsgate 8
0192 Oslo
E-post: afshi_92@hotmail.com
Telefon: 22 34 89 76 31. mai 2021


Christiania Personell AS
Ebbellsgate 1
0183 Oslo
Telefon: 22 98 90 00



SØKNAD PÅ STILLING SOM ØKONOMISJEF

Jeg viser til annonse i Aftenposten 31.mai 2021,og søker med dette den ledige stillingen som økonomisjef hos dere.


Hvem er jeg?
Jeg er 28 år gammel kvinne som har avsluttet sine regnskaps og økonomi studier på Universitetet i Oslo. Jeg har spesialisert meg innenfor regnskapsføring de siste 5 årene. Samtidig har jeg jobbet som assisterende økonomileder for Brødrene Dahl AS de to siste årene.


Hvorfor søker jeg?
Jeg søker denne stillingen fordi jeg vil ha meg en fast jobb over lengre tid. Samtidig vil jeg nå få mer erfaring innenfor arbeidslivet, og siden denne jobben interesserer meg så søker jeg her. Jeg har god erfaring innefor regnskapsføring og annen økonomiarbeid. Denne stillingen vil gi meg muligheten til flere varierte og spennende arbeidsoppgaver.


Hva kan jeg tilby?
Jeg har studert mye de siste årene innefor dette feltet. Ved å jobbe hos dere kan jeg gjøre mange gode regnskapsoppgaver og annet. Jeg kan også mye matematikk, og det er viktig for å drive med slikt arbeid. Ellers er jeg en hyggelig og grei person. Jeg er flink til å samarbeide med andre folk, og jeg er også flink til å samarbeide alene. Jeg er nøyaktig i mitt arbeid, samtidig som jeg er systematisk og pålitelig. Jeg er veldig interessert i denne jobben, og jeg håper jeg får den.


Jeg kan godt møte til intervju innen en uke og ved forespørsel kan jeg hente eventuelle attester og vitnemål.


Vennlig hilsen

Afshan Ali


Vedlegg: CV

Ingen kommentarer: